Hej

Hallå där ute :)
Sitter i soffan innan jobbet och kollar på nyheterna, ska väl borsta mina gaddar och bege mig iväg.
Guuuuh va länge jag snoozade idag ;)
Skönt! Hade så rolig dröm att jag inte alls ville vakna. Drömde att jag träffade Eminem....ha ha ha! Det var väl en rolig dröm!!!??? Mr F var också med och såg honom, men han tyckte inte alls att det var lika kul. Jag minns att han ville se på tv istället?! Ha ha ha!

Idag jobbar jag till halv 5. Skulle dock vilja flexa lite. Jag ska nämligen iväg med mitt gamla jobb till Tabasco :D
Dom ska tacka av mig och mina 3 andra kollegor som slutat. Ja, jag vet att det var ett tag sen jag slutade. Men som man säger, bättre sent än aldrig ;)
Ska bli gott och kul!!

Usch! Skulle behöva dammsuga här hemma ser jag nu....
Nej, måste bege mig ifrån den här soffan och in på toaletten så jag slipper se eländet :(
Latmask? Nej inte jag inte!

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0