HEEEEELG!!

Tjoohoo då tar jag helg nu :D
WOOOPPIDOOO som Verre brukar säga!!

Men fy 17 va trött jag var imorse, kom ju inte i säng
förrens närmare 12 inatt hemma hos mamma och pappa.
Vaknade dessutom 100 gånger för Eros ( mammas hund ) kom och
ville dela sängen med mig...vad gör man inte för sina djur ;)
På tal om djur, ska berätta vad som hänt Guss.
Men det tar vi sen.
Just nu skulle jag bara flika in lite snabbt och säga
TJA för snart drar jag iväg och spinner :D
Igår var passet fullbokat och idag ( nyss ) var vi bara
17 stycken.
Det är faktiskt lite tråkigt...
Blir liksom så mycket roligare med full sal för då tjoar och skriker alla
och då blir man så förbaskat peppad.
Kanske blir det fler innan klockan slår "spinningdax" ?!

Jo, jag ska visa Er min blomma.
Kommer ni ihåg blomman jag fick med mig hem
i en liten påse från jobbet?
Som en arbetskamrat tagit sticklingar på åt mig?
Hur som helst, den blomman har nu blivit JÄTTE stor!
Tydligen ska det dessutom vara ganska svårt att få den att blomma, men
jag har fått en massa blommor på min :)
Jag är tusan i mig lite smått stolt över mig själv ;)




Minns ni nu?

Titta här då :D

image description

image description
Nåååååå? Imponerade or whaaaaaat :cool:

Jag är som sagt nöjd.
Det HÄR är det enda levande blomman vi äger och den enda
blomman som jag någonsin har lyckats hålla vid liv.
Dock börjar han att bli så pass stor att jag nu måste byta kruka.
Är lite orolig för att den då kommer att dö :S
Men måste man så måste man.

Nu ska jag klä mig och dra vidare.
Vi höres ;)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0