:)

Tralala ledig även idaaaa :D
Och imorgon är jag också ledig och på söndag...då jobbar jag, man kan inte få allt här i livet ;)
3 dagars ledighet för mig är som att vinna på lotto! Som att vinna en liten vinst iallafall ;)

Är ute på morgonrundan, det blåser och är ganska mulet. Har vi dock tur kan det mycket väl spricka upp, fast jag har ju haft fel förr gällande vädret så vi får helt enkelt se.

Imorgon gifter sig 2 stycken som jag känner :D
Guuuh va roligt!! Så spännande!!
Och snart är det dax för oss att gå på bröllop igen för i juni då smäller det!
Måste hitta ett par skor snarast.

Jaha, Gaston verkar som vanligt vilja bestämma vart vi ska gå. Det kan han glömma, fram med hårdhandskarna Natta ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer köra Skivstång Spin idag och jag håller tummarna att du kommer dyka upp och hålla mig sällskap!

2012-05-18 @ 13:35:27
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0