Why?

VARFÖR SOVER INTE JAG!!??
Jag blir så trött på mig själv :S

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!
Jag kräks!!
Guss har "pyspunka"...*host*...fy tusan vad det stinker *host*...
Jag fick precis ont i huvudet igen, tack Gussi...
Ååååh, jag borde men jag orkar INTE!!
Jag måste gå med honom...men ÅH jag vill inte.
Buuuhuuuhuuu!
Hahahahahaha!
Jag orkar inte med mig själv längre :cool:

Imorgon blir det dejt med Anna, hon ville träffa mig
och ta en bit mat.
Visst, varför inte?
Har jag någonsin tackat nej till det ;)
Sen ville hon att vi skulle ta en tur runt och titta lite, kanske
man hittar nåt.
Hoppas!

Nu blev jag sugen på cola...

Äh, jag lägger ner.
Dax att sova, men först rasta jycken.

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0