Väntar

Inget är som väntans tider ;)
Ha ha ha! Jag sitter och väntar på min mat, men samtidigt väntar jag på ett samtal. Jag älskar samtal :D
Idag har jag hunnit med en massa på jobbet trots att klockan än inte är så mycket. Jag har bland annat assisterat på en höft, det gick bra men jag var riktigt nervös? Varför? Jag vet inte?! Jag var iallafall så himla stressad imorse så allt började fel, men nu kan det väl bara bli bättre? Hoppas!!

Pratade nyss med min fina man, han är bäst! Det är nog därför jag älskar honom så mycket och också därför vi är gifta ;)
Har även talat med Anna, hon kommer och hämtar mig efter jobbet och sen åker vi och käkar råfisk tillsammans. Har saknat henne....JA fast vi pratar varannan dag i luren så har jag saknat henne ;)

Nu är min mat klar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0