Tjena

Aha, klockan ringde 7. Ska iväg på ett möte så det var ju bara att kliva upp. Är ute med Guss nu, sen hoppas jag att jag hinner få i mig nåt innan det är dax att bege sig.
Idag är jag ledig, har inga planer mer än spinning ikväll :)

Igår kväll gick jag och la mig vid 11, somnade på en gång trots att jag sovit nästan 3 timmar på dan. Fattar inte varför?! Blir väl bättre när solen är här för att stanna.

Sånna här dagar tycker jag är lite knepiga. Anledningen till att jag tycker det är att jag vet inte vad jag ska ta för jacka...
Ha ha ha! Ja! Vinterjackan är för varm och vårjackan är vår kall och min vårjackan är ju just nu min skinnjacka, det vill säga iskall :S
Mmm, vilka problem man har...

Oj! Nu kommer en hund, måste ha koll på Guss.
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0