Kväller

Ligger äntligen i soffan :)
Har varit ute med Guss och nu ska vi vila en stund innan käket och sista promenaden.
Jag känner mig riktigt trött efter första dagen på jobbet efter ledighet.
Hade dock väldigt kul idag, assade på knän med min favvo Dr :)
Sen var jag lite i korridoren och på uppvaket, ja jag var lite här och där.
Slutade 4 idag och det är en bra och skön tid att sluta, då hinner man med lite mer än vanligtvis....ha ha ha, ja 30 minuter gör mycket!

Nu blir det snart dubbla avsnitt av 2 1/2 man, mitt favvo program när jag väl kommer ihåg det ;)

Joooo, jag "vann" ju den där klänningen igår på Tradera :D
Blev några slantar mer än vad den kostar i butik, men å andra sidan finns den ju inte i butik längre så det var väl värt :)

AAAAAA! Jag måste hitta en vårjackan!! Kom med tips då?!

Nu börjar programmet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0