Jobba

Ute och går i solen, det faktiskt ganska skönt. Skulle dock vara skönare om det inte blåser så mycket, men man får vara glad åt det lilla :)
I lurarna mina flödar musik och framför mig går Guss och letar mat, allt är som det brukar med andra ord.
Idag jobbar jag, börjar om nån timme. Ska försöka att skaffa mig en matlåda innan jobbet, har ju pizza kvar men om jag är så sugen på den vet jag inte...

Tänkte åka och träna innan jobbet, men samtidigt skulle jag behöva städa också. Kanske hinner jag båda delarna, frågan är dock om jag vill göra båda delarna ;)

Igår var vi ute och gick en härlig långpromenad på isen eller ja, kanske inte enbart på isen men vi var ut på den. Man hörde hela tiden hur isen sprakade, fy va rädd jag var. Guss däremot han hade inga bekymmer att ge sig ut på isen. Fick ropa på honom så han inte kilade längre ut, han är ju så grymt fascinerad av den.
Nästa "istid" ska jag faktiskt försöka mig på att åka lite skridskor på Mälaren, det ser så härligt ut. Mmmm, kanske blir det spark vi får se ;)

Nu ska jag njuta lite av stunden, hejsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0