Japp

Då var det söndag :)
Inge vidare väder idag heller, men det gör nada.
Imorse vaknade jag vid 7 nån gång, men somnade om och vaknade vid halv 9 igen. Det var skönt!
Nu är jag ute med Guss, det går inte snabbt för han ska nosa överallt men just för stunden är det ganska skönt.

Idag ska jag tvätta, gjorde det igår också men jag har lite kvar.
Ska även städa en massa...eller en massa och massa, men det känns som så för det är grus överallt :S
Så det blir till att dammsuga, damma och moppa.
Ska även ut till mamma senare idag.

Ha ha ha!! PANG sa det nyss!! Guss glodde för mycket på en annan hund och gick rakt in i en stolpe :D
Va förvånad han blev.

Undrar om min bror och Sorken är vakna?

Hoppas att ni får en fin söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0