Go natt

Då vill jag bara önska Er en god natt och hoppas att ni får sova gott :)
Jag kommer att somna utan problem, har haft en fullspäckad dag. Känner att benen mina värker lite och det tyder på att allt är i sin ordning.
Börjar 7 imorgon så om inte annat MÅSTE jag sova nu!

Har precis ätit kvällsfika. Vi hade så ofantligt mycket att välja på, men jag körde min skål med frukt och mjölk. Mår lite illa efter dagens alla saker jag stoppat i mig :S
Men det vare värt ;)

Vart faktiskt bortbjuden på eftermiddagen till Hallstahammar :)
Där åt vi pizza och till efterrätt serverades inget mindre än kladdkaka med grädde. Jag som älskar kladdkaka!!
Och jag som älskar att bli bortbjuden dessutom ;)
Allt på en å samma gång!
Tack Pia för din gästfrihet <3

Tänker om det hänt nå mer spännande idag....näh, inte vad jag kan komma på?
Är som sagt bara helt slut i kroppen så jag ska nog släcka ner i sovrummet och invänta "Johnny B" ( namnet John Blund går under i USA ).

Nu när det blir back in business igen får ni tyvärr försöka att överleva med något färre inlägg per dag ;)
Hojta annars! Får lov att klura ut nåt då, jag gör ju allt för Er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0