:(

Bläääää! Jag mår illa!
Brrrrr :S
Måste bero på allt sött jag fått i mig hos mamma och pappa?!
Åt dadlar och det måste vara bland det sötaste i HELA världen!!
Ääääääh, men fy så hemskt!!
Måste tänka på nåt annat....tänka, tänka, tänka...

Idag hade jag bokat ett spinnigpass, men jag passde det ;)
Hahahaha!
Jag vet, jag är en riktig lustigkurre....eller inte...beror på
vem man frågar kanske ;)
Aja, passet skulle ha gått av stapeln vid 18.30, men jag
åkte hem till Tuna och käkade och umgicks lite istället.
Min lilla pappa ska operera sin hand imorgon, för andra gången faktiskt.
Sist gjorde han det i Köping så då körde jag honom fram och tillbaka.
Imorgon går inte det för jag jobbar :(
Dock ska han opereras hos MIG så jag får träffa honom iallfall :D
Men jag är lite skeptisk till att han ska köra hem sen...
Har sagt åt honom 1 000 gånger, men neeeeeeeeeeej då det är
ingen fara.
Karl'n tänker till och med gå på ett möte vid 11 eftersom
han borde hinna med det då operation ska ske vid 9:15 och så långt tid
kan det ju inte bara ta!!!!
WHAT!!??
Han är galen!

Torsdag imorgon, jag slutar vid 18:00.
Lång dag.
Hujedan mig va trött jag var idag på jobbet!
Jag höll på att somna vid 13 olika tillfällen, jisses.
Lovar mig själv att ALLTID och lägga mig i tid, men det slutar
med att jag ALDRIG gör det.
Why?
Jo, för jag är dum....

IIIIIIH! Hunden gasar ihjäl mig!
Måste ut med honom nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0