Coolt

Igår när jag var ute med Guss ringde jag min mamma. Jag undrade om hon sett dom där 2 konstiga stjärnorna på himlen, hon gick ut på trappan och kollade. Varken hon eller jag hade sett dom tidigare, konstigt?
Hur kan man missa 2 STORA stjärnor mitt på himmelen? Skumt....
Idag messade min mamma mig när jag var på jobbet, hon skrev att dom där 2 konstiga stjärnorna är planeterna Venus och Jupiter. Coolt va!?
Ser dom just nu, men nu har dom glidit ifrån varann och lyser inte alls lika starkt. Det var riktigt fint igår och tidigare i veckan faktiskt. Blir fascinerad över sånt här :)

Ska gå en långis med Guss, han hade högt i socker nu ikväll :S
Bara att promenera då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0