Bravo

O va jag var duktig då...eller inte :S
Jag kan då aldrig hålla vad jag lovar!! Hade ju lovat mig själv att jag skulle gå och lägg mig tidigt, men så blev det ju inte.
Har setat upp och kollat på "Skavlan" och jag kunde inte sluta titta, det var ju så bra gäster med :)
Aja, nu är programmet slut och jag ligger äntligen i sängen. Tror dock att det kommer gå ganska snabbt för mig att somna iallafall.

Idag hade vi en bra kväll på jobbet, vi avslutade det som fanns kvar från dagen och sen var det dax för mig att gå hem. Dom som slutade vid halv 10 fick lite att pyssla med medans en annan stämplade ut och for hemåt ;)
Jag älskar dom där 20-turerna.
Imorgon kommer en tur jag älskar något mindre....slutar 17:00...
Måste sova nu så jag orkar med morgondagen.
Får se vad för spännande den bjuder på.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0