Tja

Koko? Hej!
Är ute och går med hunden, det är lite ljusare idag på himlen och det är ju alltid kul :)
Nu får värnen ta och komma tillbaka!

Igår hade jag i min totala förvirring glömt att vi skulle ha möte efter jobbet :S
Jag slutade 4 och mötet började 5, bara till att vänta.
Mötet var klart vid 8. Åkte hem till Svärisarna och var hemma igen vid halv 10. Klockan 12 var jag i säng och nu är jag som sagt ute och går.
Idag blir nog också en lång dag ;)
Men imorgon är det onsdag och jag är ledig! Och förutom det så kommer Verre och Gabbe och hälsar på :D
Ska bli roligt <3
Dom åker ju till Spanien på fredag....vissa har det bra...
Ha ha ha!

Nu måste jag övertala hunden om att det är åt andra hållet vi ska gå :S
Knaaaaaaas-hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0