Söndag

Hej :)
Jag ligger i sängen och kollar på film, Mr Bean...
Problemet just nu är bara att jag inte klarar av att se den :S
Jag dööööööööör va pinsam han är!!
HAHAHAHAHAHA!!
Är det normalt att man inte klarar av att se en film för att
man tycker att filmen är så pinsam?!
Jag kan säga så här att pinsammare än denna kille
finns iallafall icke ;)

Jaha, helgen är snart över.
Har spenderat den i Stockholm, det har varit mysigt.
Tråkigt med en massa regn bara....
Har varit på teater i helgen, Parkteatern här nere i parken vid oss.
Guh va kul det var :)
Skarattade faktiskt en hel del, vill därför gå igen fast på
nån annan teaterföreställning så klart.
Har ni varit på nån teater nån gång?
Gillade ni det?
Jag skulle vilja gå på typ nånting som Stefan och Krister har gjort, alla
dessa roliga shower som visaas på tv :)
Ni vet med han den där brevbäraren Dag-Otto osv.
DET vill jag se!
Ska kika efter nån sådan föreställning.

Vad har jag mer gjort?
Inte mycket mer än sett på fotboll och det är vi väl fler som har.
FY 17 VA SVERIGE ÄR SÄMST!!
Håll med mig!!
Eller ni gör som ni vill, men personligen fattar jag inte vad
dom håller på med JÄÄÄÄÄÄÄÄMT och STÄNDIGT!
Det var samma sak under Hockey'n, 17 NHL-proffs och trots det
hände inte ett SMACK!
Äh nu pratar vi om nå annat jag blir bara så jäkla upprörd :S
USCH!!

Jo, jag har hunnit med att träffa min kära vän och hennes 2 grabbar eller
3 grabbar, hennes man också :)
Jösses va stora dom har blivit sen sist vi sågs!
Sen väntar familjen även ett 3:dje barn som kan komma när som helst :D
Så spännande!!
Jag längtar tills H*N kommer, hi hi hi!

Åt på restaurang igår, MUMS var det.
Persiskmat, MUMS än en gång!
Vill ha det äve idag, men vi får la se vad det bjuds på
idag helt enkelt ;)

Imorgon jobbar jag dag, än är det veckor kvar innan jag kliver på min semester.
Kramade alla "Glad semester" förra veckan för nu ses vi inte förrens långt in i
augusti.
Hoppas på bättre väder när min semester kommer dock :S
Det kommer att vara lugnare nu i veckorna som kommer.....eller ja,
lugnare och lugnare vet jag inte, men det kommer iallafall inte
vara någon planerad verksamhet så på det viset blir det
kanske lite lugnare.
Återstår att se :)

Nu ska jag försöka se klart på filmen ;)

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0