Synvilla

Hej :)
Vad gör ni? Jag ligger i soffan och tittar på "Berg flyttar in". JA! Jag kollar på det, men det skulle ni också göra om ni bara hade kanal 1,2,4 och 6....bläää.
Men "Berg flyttar in" är ju helt okey.

Idag när jag skulle handla ägg på Coop såg jag till min stora och glada förvåning hur dom äntligen har börjat sälja SEMLOR igen :D
Jiiiiiiippiiiiii! Jag som älskar det! Köpte å andra sidan inga semlor idag, måste inse nån gång att det inte är okey att leva som jag gör :S
Fy och usch på mig! Socker och sött VARJE dag. Nej, det är som sagt inte okey.
Får bli en massa semlor till på lördag ;)

Ha ha ha! Så jag har skrattat idag på jobbet. Jag skrattar bara mer och mer för varje dag. Kanske låter otroligt oseriöst, men självklart kan man behärska sig när det behövs också. Men när dagen börjar lida mot sitt slut då ballar vi ut, då är det helt plötsligt fredag eftermiddag hela veckan lång ;)
Min dag har varit toppen!
Imorgon jobbar jag kväll så då blir det sovmorgon, skönt.

Snart ska Guss få mat och medicin, vi hörs nör vi syns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0