Lördag

Lördag och klockan är snart 10 :)
Vad ska denna dag kunna tänkas bjuda på mån tro? Inga planer från min sida iallafall.
Allt jag vet just nu är att jag och min bror samt tjej ska åka till Erikslund och kika lite, jag ska bland annat in på Zoobutiken och köpa fryst kött.
Det kan ju inte vara annat än bra?

Jag börjar bli sugen på frulle!

Imorse när Gaston skulle äta föll en tvättställning och då blev han så rädd att han gjorde illa tassen igen....så nu blöder det :(
Det som höll på att bli bra.

Nej nu ska jag få liv i resten av huset, är jag väl uppe ska även resten upp ;)

Ha ha ha! Guss står och väntar på bussen igår kväll på bilden nedan :)

Puss på Er denna lördag fm!


Kommentarer
Postat av: Verrre

Söta bibon :)

Ge han en bamsepuss från mig o gabbe!! Puss till dig med min söta vän :)

2012-02-11 @ 11:11:53
Postat av: sara

Hur är syrian killar? berätta lite

2012-02-11 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0