Kväller

Go kväll go kväll :)

Sitter på en stol och skriver, ja visst finns det skönare och bättre platser men det här duger för mig.

Var som sagt iväg och tränade, höll på att dö men jag klarade det.
Tänkte hinna med ett pass eller en runda på gymmet även imorgon. Vad ska ni hitta på?
Efter träningen idag for jag till Tuna, där åt vi lasagne och drack cola ;)
Jag vet att jag borde lägga ner, men vem orkar bry sig? Inte jag! He he he!
Efter det åkte jag till ICA ettan, jag vet inte om jag sagt det tidigare men dom har väääääärldens godaste semlor!! Åkte iallafall dit och skulle köpa ett gäng, men dom var tusan i mig slut?! Va nu?! Frågade tanten i butiken om dom hade några kvar, kanske har jag bara missat dom ;)
Men neeeej!
- Dom är slut för lääääänge sen! Vi bakade över 1 000 stycken och dom var slut långt innan 5 på eftermiddagen. Helt galet! Du får komma tillbaka på tisdag.
Vaaaaa?!?! Över 1 000 stycken?!?! Och dom är slut?! Jösses va glupska alla är....
Inga semlor blev det, kanske lika bra.
Åkte hem och åt mackor. Nu är jag hungrig ingen :S

Vet ni? Jag är ganska trött. Det har varit en intensiv dag på jobbet, ja hela veckan har varit bökig. Så nu kan jag helt ärligt ha gått samvete och gå och lägga mig, ska bli najs.

Fy 17 va prickig jag är!! Bläää....

Guss sover här bredvid mig, är lite avundsjuk på honom. Är det normalt? Men tänk Er själva, han kan tusan i mig somna ÖVERALLT och han kan dessutom få det att se så himla skönt ut! Me så avis...
Ska lägga mig bredvid honom och göra ett försök till att somna :)

Go natt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0