Söndag

Har precis kommit in med hunden, fy 17 va dryg han har varit inatt :S
Han har hållt på hela natten, stått och flåsat, gått omkring, stått vid sängen och tittat på en ( lite läskigt ) och druckit ton vis med vatten. Flera gånger har vi försökt att få med han ut, men han har vägrat. Why!?!?! Dummer!
Nu kissade han iallafall som sagt ton och nog tror jag att det fanns flera ton ytterligare som inte kom ut...

Ha ha ha! Nog pratat om Guss behov ;)

Sitter och kollar på tv, vette 17 vad det är som visas. Börjar bli sugen på frukost, men vi har inget gott här hemma. Måste troligtvis åka till ICA.

Ska försöka att boka ett spinningpass, just nu är allt fullt, men jag väntar en stund till.
Vad ska ni hitta på då?
Inget vidare väder så på det viset är det ju lite tråkigt, annars kunde man ju ha varit ute en stund.
Gråare än gråast är det ute idag, den enda färgen man ser är färgerna på blommorna som har poppat upp lite varstans.
Åker säkerligen förbi Tuna och hänger en stund :)

Jo nu vet jag vad programmet handlar om, det handlar om nåt fängelse i USA där det sitter otroligt farliga människor....näh, jag fixar frulle istället.

Hejhopp!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2338707/images/2012/pic_199441976.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Verre

Men gussi då.. :/

Här borde den spenderas med rotborste på kroppen (u know what i mean haha) men trotsar kliet och far till Borlänge med mamma o handlar :) får se hur länge jag står ut ;) haha

Puss fina !

2012-04-22 @ 09:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0