Mätt

Då har jag nu mosat i mig macka och the, det var gott.
Kände att det räckte så.....fast nu är jag så in i bombens sugen på
nå sött :S
Måste tänka på nå annat!
Fast å andra sidna har jag NADA här hemma som kan stoppa mitt sockersug
ändå så jag får helt enkelt bara "rida ut stormen".
Ska snart ta en dusch, stinker apa efter spinningen. 
Måste tvätta mina träningskläder, inge vidare att dra på sig
kläderna då dom stinker curry innan man ens varit
iväg och svettats.
Nopp! Det går bort.
På tal om curry så luktade grannen min på cykeln bredvid idag
tzatsiki och värre blev det varje gång han stånkade ut en
massa luft.
Hahahahaha! I know, jag ska bli snällare ;)
KUUUUUUUL med nya prickar i fejset!!
Eller inte....*suck*

Kan INTE sluta lyssna på min favvo låt!
Den är grym!
Tur att Mr F älskar den minst lika mycket som jag, för då
får jag höra den dubbelt så mycket ;)
Na na naaaaa!

Imorgon jobbar jag dag igen, sen är jag ledig torsdag och fredag.
Och sen så jobbar jag helgen, lördag, söndag och måndag.
Men det är skönt att vara ledig lite i veckorna också faktiskt.

Idag har vi lagt in våra scheman.
Detta schema sträcker sig fram till den, håll i Er nu...
Fram till den 23/9!!!!!!
Hahahahaha! Det gäller att man vet vad man gör fram tills
dess om jag säger så ;)
SHIT! Jag som knapt vet vad jag ska göra imorgon.
Ni förstår hur svårt det är för mig då?!

Nu duscha, sen läsa och efter det sova.

UNDERBART!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0