Seg

HEMMA :D
Va gör Ni?
Jag vet, jag vet, jag borde vara ute och härja runt nu när
jag är ledig....men jag orkar inte, vill inte heller för den delen.
Skulle vilja åka hem till mamma och dom igen, sitta där och äta en
massa godis och chips.
Dricka litervis med cola också för den delen.
Men jag tycker så synd om Guss, vill inte lämna honom ensam, tänk
va synd att Eros och Guss inte kan komma överrens :(
Näh, får bli att jag ser på lite film eller så åker jag hem till
Mr F's päron tillsammans med Guss istället.

Idag har jag tvättat på förmiddan OCH på eftermiddan, så vad kan vi
dra för slutsattser?
Jooooo, att vill du tvätta bör du göra det under lördagen för
då är HELA tvättstugan ledig.
Sen har jag varit i Tuna, pappa hade lagat mat så
till och med Jessica kunde ta sin lilla rumpa dit och käka
med oss ;)

Sen har det inte hänt så mycket mer.
Söndag imorrn och då tänkte jag träna.
Har bokat ett spinningpass, men vi får se vad jag väljer.

För er som undrar vad den svarta boken innehåller som
jag visade i förra inlägget ska jag visa er nu.











Visst var det fint? Sånt här uppskattar man mer än mycket annat ska
jag säga er.
Tack Hanna för boken och för din fina kommentar, du är en klippa <3
Mr F gillar också boken, hahahaha :D

Nu borde jag gå en sväng med Guss innan jag gör mig allt för bekväm
här hemma i soffan.

Hej och hopp!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh, vad glad jag blir att den uppskattas!! Men som sagt, det är sant! DU ÄR BÄST! Filip har verkligen hittat ett kap! Men det vet han nog:)



Vilket spinnpass har du bokat imorgon? kl? Bokat fysen än? ;P pusss!

2011-09-17 @ 21:55:41
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0