Hej hallå!

img_5083 (MMS)

Hej hallå! Va händer en måndag kväll som denna? Inte mycket va? Näääh inte här heller. Dock har det hänt mycket idag, har jobbat, nytt ställe Triaden heter det och är op. för gyn, öron/näsa och urologen. Man kan säga att det är mycket variation på ett och samma ställe för att göra det hela lite kortfattat, spännande i allra högst grad :D Efter jobbet for jag hem, hann städa och äta för sedan cyklade jag och HP till Friskis för ett spinningpass. Det gick undan ;) Och efter det åkte jag hem till Mr F's mor och far. Åt och snackade med Fadia, hon är riktigt smart den bruden, hi hi hi! Nu är jag som sagt hemma, ligger i sängen och ska sova. Måste bara berätta om gårdagen. Mamma har ju som sagt fyllt år så igår var vi ute allihopa och åt på Ruffino. Hon blev så överraskad! Hela 14 personer var vi, det var så mysigt. Alla kom överens om att detta var något vi borde göra oftare. Mamma var så glad, ja det var vi allihopa faktiskt. Maten var dessutom god som bara den :) Måste också passa på och tacka mina 3 brudar för en rolig och mysig helg, TACK! Ni är underbara <3 Verre.....din mat var gudomlig, speciellt kycklingen!! NU måste jag sova, nattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0