Söndag = ?!

Jaha, då vare söndag igen och det vet ni väl vad det betyder?! Tvättdag ;) Ja, söndag är den obligatoriska tvättdagen i vårat lilla hushåll. Är precis klar och nu börjar jag bli hungrig. Det tar på krafterna att slita som jag gör, ha ha ha. Igår somnade jag som en klubbad säl lite efter 22, Mr F gick ut med hunden och då somnade jag....måste ha berott på vinet vi drack till pannkakorna?! Mr F tyckte att vi skulle öppna dunken med vin som vi fick av mamma och pappa. Vi trodde dock att det var vitt vin så vi blev tvungna att spetsa det röda vinet med lite apelsinjuice, smakade så där ;) Har även hunnit måla mina tånaglar, fin färg va? Nu ska jag tjata lite efter mat, kanske får man i sig nåt :) Ha en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0