Hi hi hi!

Nu har tåget börjat rulla, jippe! Hoppas bara att jag sitter på rätt tåg.....
Men det borde jag göra, följde bara strömmen om man säger så :)
Jo, har som sagt sovit i Tuna. Igår var vi ute och cyklade jag, mamma och pappa. Guuuh va kul det va. Ha ha ha tänk att en sån liten sak kan vara så rolig. Hur som helst så cyklade vi runt i nästan 45 minuter och kollade på hus, tänk va skoj det skulle vara och ha sig ett eget litet hus. Jag skulle vilja ha ett rött litet hus eller ett litet torp till och med, bara jag hade en gräsplätt åt Gussi skulle jag vara nöjd. Sen har vi varit och stor handlat hela familjen, jag och Simon larvade oss med en massa konstiga frysta saker, ha ha ha vi Simon är känslig. Restrerande timmar i Tuna har jag bara ätit, sovit och legat i soffan framför tv:n. Mmmm life is good ;)
Nu ska jag vila lite....eller NEJ förresten då missar jag väl att stiga av :S
Får läsa lite på nätet istället. Ha en fin kväll nu för det ska vi ha! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0