Skola idag, imorgon och på torsdag

Måste duscha
Iskallt ute
Trött
Måste dammsuga och städa
Hungrig
Måste gå med hunden
Stressad
.....
...
..
Ja, listan kan göras lång men jag orkar nog inte ens det.
Ska dock erkänna att det har varit en bra dag, men
det kan ju bero på att jag har ignorerat allt
ovanstående och måste NU ta itu med det ?!
Not kul.
Vart ska jag börja ?
Med hunden antar jag....
Ska jag vänta och låte Mr F ta honom ?
Kanske...
Kanske dammsuger först ?

Har iallafall hunnit med att laga mat :D

 

Rullat egna köttbullar :cool:


MUUUUMS va gott det blev !!
Lingonsylt och smörgåsgurka ÄR ett måste ;)

Nu ringde Mr F, han vill bada.
Ska tappa upp ett bad, dammsuga och gå med hunden.
Sen ska jag också ta och simma några längder innan läggdax.
Har varit en låååååång dag idag, men imorgon blir den länge !!

Ciaoo


Kommentarer
Postat av: Veronica

åh vad duktig du är.. :)

när man väl börjat göra egna vill man inte äta de andra äckliga.. :)

sa juh du skulle ställt upp i Sveriges Masterchef.. ;)

vill komma ner och hälsa på snart.. :)

PUSS!!

2011-02-16 @ 10:17:10
Postat av: Natta

Taaaaaaaaaaaaaaaaaack !!

Kom, kom, kom, koooooom !! Jag lagar mat åt dig ;)

Puss på dig och Gabbe

2011-02-17 @ 21:56:31
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0