Trött, tröttare, ska sova

Oj va trött jag är! Sov ju hela 7 timmar inatt och trots det vaknade jag med "grus" i ögonen?! Ligger i sängen nu efter att kvällsfikat är uppätet och ska sova, hoppas att man är piggare imorgon.

Idag på jobbet gjorde vi en massa konstiga saker, men det var hur kul som helst.
Med konstiga menar jag saker som jag aldrig gjort förr ;)
Intressant och spännande, världens gosigaste doktorer också för den delen.
Imorgon ska jag vara i förberedelserummet och där är det mycket fart och fläckt, sånt gillar jag.
Vänta, måste hämta min lipsyl....
Så där ja :)
Usch, mina läppar är som sandpapper. Stackars Mr F, he he he.

Ikväll var jag på en låååååång promenad med min söta Hanna. Vi gick å vi gick å vi gick och nu har jag ont i benen. Ha ha ha! Men skönt vare, Hanna frös dock lite om sina små händer, men det gick över så snart hon tog över kopplet och Guss ;)
Promenaden tar vi snart om Hanna <3

Har även hunnit med en tur ut till Tuna. Åt och umgicks lite med min familj. Ja just det! Idag fick jag en massa konstiga räkningar, den ena värre än den andra...
Orkar inte ta det just nu, blir bara arg då. Men idag erkände även Jasse att det är synd om mig för det händer så konstiga saker för mig.....jag håller med :S

Hallå! Hur kan man cykla nu?! Är inte folk riktigt kloka?! Nej alla ni där ute lägg genast ner med dom där dumheterna, en dag ligger ni där och har halkat omkull och då är det MIG ni får träffa på! Och tro mig det finns lättare sätt att få träffa mig än att ramla och bryta sig ;)
Blir ju helt nervskadad när jag ser alla dessa gubbar och gummor som nätt och jämt tar sig fram....hugaligen....

Nu ska jag krypa ner under mitt stora duntäcke, UNDERBART :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0