Kul jul

Men ärligt?! Va är det för väder ute? Kan inte vädret bara ena sig om antingen regn eller snö? Måste det blandas...*suck*
Nej nu får det lov att snöa eller vara uppehåll, orkar inte torka min hund i en kvart efter varje gång vi kommer in ;)
Just nu ligger han här bredvid mig och försöker tjuva värme från mig, Gosbjörnen min.

Idag var jag och Sorken iväg på IKEA och köpte lite julklappar, efter det bjöd hon mig på mat. Tack Sorken för maten och ditt fina sällskap <3
Hoppas att täcket ditt är varmt och skönt och att filmen du ser på är bra :)

Klockan är snart 5....va ska man hitta på?
Jag borde dammsuga, men det är så tråkigt.
Borde även tvätta och diska....men det är tusan i mig minst lika tråkigt :S
JA! Jag har ju ännu inte öppnat min julkalender, det kan jag ju göra. Frågan är bara vad jag gör efter det? Kommer ju gå snabbt.

Igår kväll åkte jag hem till mina svärföräldrar, efter en stund kom Fadia hem och då bakade vi.
Det blev morotskaka och jag lovar Er att det var 17 i mig den godaste kakan jag käkat i hela mitt liv!
Hoppas att det finns kvar lite om jag bestämmer mig för att ta en sväng förbi där även idag ;)

Nehepp! Om jag skulle ta och öppna lucka nummer 17 och slå in lite klappar.

Tack och hej för mig så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0