Julshopping

Äntligen hemma! Har varit ute hela dagen och letat julklappar, jag säger bara jisses!
Jag trodde verkligen att jag skulle bli klar med ALLT idag....men icke :S
Höll på att bli galen när jag inte fann nåt jag ville ha. Tillslut bad jag en kille om hjälp och han fixade alla mina bekymmer ;)
Han frågade om jag behövde hjälp och jag svarade ja och efter det fick han jobba häcken av sig ;)
Har dock 3 gifts kvar och dom är inte lätta...
Hade iallafall oerhört trevligt på stan idag med min lillesyster. Vi gick runt och tittade, åt lunch på Olieodeli och det var ju riktigt gott.
Jag tog en skaldjurspasta och Jasse tog en dagens, mums!
Nu blev jag hungrig igen.

Imorse sov jag till närmare 10! Var dock tvungen att gå upp vid 7 för då ville mitt djur kissa, men sen gick vi och la oss igen. Ha ha ha! Guss tar upp mer plats i sängen än Mr F och mig tillsammans :)
Men det gör inget <3

Pratade nyss med min pappa och farbror. Dom har varit ute och shoppat i Iran, ska bli spännande och se vad han kommer hem med.

Nu måste jag få i mig nåt, min mage kräver det.

Ha en fin fredagkväll

2011-12-16 @ 20:23:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0