Jaha, let's do this

Såpp, nu är det klart.
Har fixat och donat sen 10 imorse, så nu får det
banne mej vara färdigt för idag :)

Har som sagt sprungit på loppis även idag, nu
när man kommer dit hälsar folk glatt och
håller upp dörren för en.
Antar att man börjar bli känd där liksom :)
Är det bra eller dåligt för den delen ? Hmmm...

Aha, this is what I bought to day
,
Hahahaha XD
Jag köpte INTE moppen utan jag vill bara visa hur det såg
ut innan jag stälde dit mitt nyinköpta skåp, okey ?
Bra :)


Taaataaaaaa !! Nåååå ?! Ärligt ?! Nice va ?!
Jag älskar det !! Kommer antagligen dra in
madrassen på toa inatt så
jag kan få vakna till denna vackra syn :)

 
Massor av förvaring har jag nu, bra där Natta !!
Ser Ni nyckeln i skåpet ? Den kommer jag ta om Mr F
någon gång är dum, för då kommer han inte åt
toapappret.
Moouuhahahahahaha XD

   
Resultatet då skåpet är inrett och klart :)

Troooo inte att detta är det enda jag har gjort idag,
för det är det INTE.
Jag har sprungit hela dan så nu är jag riiiktigt trött.
Ska ut en sista gång med hunden, sen blir det glass
framför 2 och 1 halv man :D

Pussen på Er


Kommentarer
Postat av: P-L

Nu är det bestämt, JAG KOMMER Å BOR HOS DIG!!!!!!

Såååååå fint.....

2010-12-13 @ 07:53:22
Postat av: Natta

Tack min Älskling, Du är välkommen :D

2010-12-13 @ 10:29:10
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Emelie

Verkligen jättefint! :) Blir avis på alla dina loppisfynd ju! kramar

2010-12-13 @ 15:35:13
URL: http://frokenemmis.blogg.se/
Postat av: Natta

TACK Emme :D

Jag älskar loppis !!



Kramen

2010-12-13 @ 18:38:24
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0