Hej

Morrn morrn på Er
Eller ja, det är ju snart lunch så jag kanske är lite
sen men bättre sent än aldrig.

Uppestittarkvällen igår gick väl sådär :S
Somnade vid halv nio, men vaknade vid 23:00 tog
ett bad och efter badet hade Mr F somnat
på soffan :(
Det var den kvällen...

Igår var jag och spann, heter det spann ?
Heter det kanske spunnit ?
Aja, jag var på spinning iallafall.
Hamnade på ett medelpass, men det gick galant :D
NU SKA HÄR PUUUUMPAS !!

Har en gammal, icke så fin bänk som jag
möblerat in i garderoben.
Bra blev det...eller ja, bättre iallafall.


Håll i Er nu....ingen vacker syn döljer sig
bakom denna dörr :S


Ehhhhh....oj !!

 
Aaaaaah !! Så skönt att kunna röra sig i sin egen garderob igen :)
Hahaahahaha !! Orka skryta över sin garderob, det
borde vara en SJÄLVKLARHET att det ska se ut
så här XD

Nu ska jag kolla på Mr F när han äter och sen ska
han åka och träna och jag kanske tar en runda på stan.
Kom dit om Ni vill mej nåt :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0