30/12 snart 31/12

Hoppsis där ute :)
Va gör Ni ?
Sitter Ni och spelar BingoLotto ?
Hoppas Ni vinner :D
Själv sitter jag här hemma i soffan och är PROPPMETT !
Har bara ätit och ätit hela dagen....alltså mer
än vanligt ;)
Eftersom det är Nyårsafton imorgon fick Vi en
STOR korg full med godis och frukt på
jobbet, MUMS !!

 
Om korgen varit större hade jag klättrat ner i den
setat där heeeeela kvällen :D

Man kan nu tro att jag ätit tillräckligt, men nopp, inte jag inte.
Jag var långt ifrån klar.
Vi beställde även mat på jobbet ikväll, mmm mmm mmmmmmh
Kebabsallad så gott !
På väg hem från jobbet ringer Mr F mej och vill ha nåt att
äta.
Och som den snälla flickvännen jag är fixar jag det självklart ;)

 
Japp, det blev mat från min favorit restaurang !

Ska jag vara ärlig mot Er så mår jag
lite illa just nu :S
Men det går snart över ska Ni se och då
är jag hungrig igen !!

Måste passa på att tillägga att jag har
VÄRDELNS BÄSTA ARBETSKAMRATER !!
Ni är bäst !

Nu är det bara minuter kvar innan det är
Nyårsafton, TOPPEN !
Ska passa på att njuta lite av kvällen i soffan
tillsammans med min Snygga pojkvän ;)

Gooooo nattis på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0