Tåget

Jaha då sitter jag här och skumpar på tåget 😊
Om det är kul?
Ganska.
Jag gillar att åka tåg faktiskt, det är rofyllt och billigt...ja, billigare än att åka bil iallafall 😊
Sen kan man ju som jag pyssla med en heeeel del annat medan man färdas i stillhet mot sin destination.....
Okey, jag ska sluta göra reklam för SJ 😄

Fy 17 vad jag är hungrig!
Jag hann ju inte äta nå själv av min ny inköpta frulle 😞
Tog för lång prommis med Guss så tiden blev knapp.
Får väl slänga i mig nåt hemma i V-ås sen.

Tänk 1 vecka har jag varit ledig!
Kul!
Har sprungit runt både här och där.
Men mesta dels av tiden har jag spenderat en massa pengar, inte bra 😳
Å andra sidan har en del av cashen gått till min lillebrors present eftersom han fyllde år igår och vi ska fira honom till helgen.
Fast å nån annan sida har jag nog käkat upp pengarna 😥
Ha ha ha!
Men vad?!
Vad ska jag göra då?
Jag älskar ju att äta och Stockholm har ALLT i matvägar!!!
Jag säger bara mums 😍

Nu ska jag ringa nån, vet ej vem men jag känner att jag vill prata 😊

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0