Promenad

Jaha, det blev lite sol trots allt 😎
Iallafall hÀr i Stockholm, hur ser det ut i övriga landet?
VÀsterÄs? NÄn?
Är ute med hunden nu men ska snart bege mig mot VĂ€sterĂ„s sĂ„ om solen lyser en aningen dĂ€r ocksĂ„ sĂ„ vore det fint 😊

Gaston Àr galen, han slÀnger sig mitt pÄ vÀgarna och Älar sig.
Men jag lÄter honom hÄllas tills det kommer en bil.

Idag har jag stÀdat och plockat undan en del.
Ska ha med mig en massa tvÀtt hem, sÄ ni kan ju fundera över vart jag kommer att spendera min tid idag.
Japp, i tvĂ€ttstugan 😒
Men emellan maskinerna hoppas jag att jag hinner med en del annat, eller jag MÅSTE hinna göra en massa annat!

Börjar bli hungrig...
Vad ska man Àta?
Vill ha Burger King 🍔
PĂ„ riktigt 😝

Ska vÀl gÄ vidare en stund till, kanske tröttnar hunden snart pÄ att gÄ?!

Hej!


Kommentarer
Postat av: V

allvarligt.. Du och BK ;) hahaha
SAknar dig min toka! <3 puss

2013-02-28 @ 14:14:17

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0