Taaadaaaah!

Heeeeeeej :D
Ja, jag vet! Jag har inte varit här på 100 år och nu förväntar jag mig
att ni ska finnas kvar där ute när det passar mig...SNÄLLA
HOPPAS ATT NI GÖR DET !!
Hehehehehe ;)
Nej, skämt å sido jag får be om ursäkt för att det inte blivit
särskillt mycket skrivande på sista tiden men det
händer en del saker hela tiden och därmed
hinner jag inte alltid finnas till för er här...
Men det betyder ju inte att jag inte tänker på er :)

Jaha, vad har hänt då undrar ni.
Vad har hänt i DITT liv som har varit så tidskrävande
att Du inte ens kunnat tagit dig tid att skriva ett
ynka inlägg?
Ja...hmm...vad ska jag säga?!
Det har varit många turer med Gussi den närmaste tiden som varit.
Senast igår var vi hos veterinären och gången innan dess i fredags
och innan dess....ja, listan kan göras lång OCH dyr :S
Tur att vi har ett försäkringsbolag.
Den där hunden han har VERKLIGEN otur....

Annars har jag inte gjort mycket mer än bara
tagit det lugnt...eller neeeeej.
Jag har tusan i mig farit och flängt både hit dit och överallt, men
jag gillar,t :D
Iallafall för nu!
Har hängt mycket i Stockholm och det har varit
väldigt avkopplande.
Älskar att åka dit och bara ta det lugnt, sitta på balkongen eller
bara bege sig ner till centrum och strosa.
En som gillar det liiiiite mer än mig är Guss eller
han ÄLSKAR Stockholm :D
Hahahahahaha!

Vad mer?
Hmmm....
Ja, jag försöker ju att träna en del.
Går väl bra vissa veckor och mindre bra de övriga.
Ska iallafall iväg och träna snart, blir ett gympass innan jobbet.
Igår var jag på spinning och efter det åkte jag hem till Tuna.
Och efter det for jag faktiskt hem och bytte om
sen vid halv 10 åkte jag förbi mitt gamla jobb och fikade
tillsammans med mina gamla <3 -nattkamrater.
Anna jobbade ju natt så det var ju för hennes skull, men det
var härligt att träffa alla dom andra också.
Där satt jag fram till halv 12 ( ooops ) och sen
var det bara raka vägen hem och i säng.
Har nu sovit fram till 7, det var underbart.
Åååååh, skulle så gärna vilja job ba natt på avdelningen
i sommar!
Vi hade sååååååå jädra kul förra sommaren och i år
är det samma gäng.
Men det funkar ju inte riktigt så, att man får plocka
lite här och lite där tyvärr...
Neeeej, jag vill ju faktiskt ha lite semester också.

Jaha, snart är Maj månad slut och vi går in i juni.
Sen är det Juli och efter det blir det Augusti....hahahaha,
JA jag kan allt mina månader ;)
I Augusti blir jag ju faster för Er som ännu inte visste om ett :D
Bästa Emil och Sorken ska ju ha en liten Gutt ( heter det så, pojke alltså )
och han kommer ju vara helt BEEEEEEEEDÅÅÅÅÅRANDE <3
Jag längtar!!
Fast det gör vi nog alla :D

Jag måste lägga ner nu.
Ska packa och sedan klä på mig, ska även hinna förbi Jasse för
hon ska med mig och träna.
Ni får alla ha en fin dag :)

Puss och hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0