Sovdax!

Hemma igen!! Ligger i sängen :)
Slutade jobbet lite efter 8 ikväll och var hemma igen närmare halv 9. Har då plockat lite här hemma, skrivit mail till våran nya veterinär som ville ha våra anteckningar vi skrivit den senaste tiden om Gussis socker osv.
Vi har som sagt skaffat oss en ny veterinär, stället ligger en bit utanför Stockholm City så det går inte att bara åka över och lämna dom. Men det gick ju bra att maila också :)
Har inte ätit nåt nu ikväll då jag har haft ont i maten, bara druckit varm mjölk. Ska försöka somna snabbt nu så jag slipper höra magens kurrande.
Imorgon jobbar jag dag, så allt talar ju för att jag borde sova nu.

Idag var jag iväg och gymmade innan jobbet. Det blev 10 minuters uppvärmning på crosstrainern och efter det löpning. 1 mil under timmen idag igen! Tjoohoo :D
Ska försöka att satsa lite på löpningen...tror jag...?! Löpa kan man ju liksom alltid göra och behöver inte så mycket planering.
Vi får se helt enkelt hur jag gör :)

Nu messa Jasse, vår pappa fyller ju år nu på torsdag och nåt måste han ju få Gubben ;)

Go natt på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0