Men va?!

JÖSSÖS!! Inte 1 inlägg på heeeeela dan!?!?
Im förvirrad :S
Eller så har jag bara haft lite mycket att göra även idag?
Ja, så är det nog :)

Klockan ringde halv 6 imorse, men jag snoozade
fram till halv 7 ;)
Klev upp och åt min frulle och cyklade till jobbet.
Fy en sån rörig daaaaag!
Inte arbetet i sig, men typ min dag...hmm..
Alltså det har blivit en FET miss när jag la in mitt schema
så idag var jag på jobbet på min lediga dag.
Trodde att jag skulle vara ledig nu på onsdag, men NU måste
jag jobba även DÅ.
Det blir liksom 6 dar på raken och vem ska ta hand om min
bebis nu när jag ska jobba på onsdag?!
Som ni hör är förvirringen total...
Ska snacka lite med BOSSEN imorgon, har även lite annat
att prata med henne om.

Var i FB-rummet idag igen.
Jag fick välja eftersom jag egentligen inte skulle ha varit
på jobbet idag ;)
JÖSSES va vi fick jobba!!
Idag var det den "Internationella bilaterala-dagen".
Alla ( nästan ) gjorde BÅDA sina knän och höfter idag.
Förstå att få 2 stycken proteser på SAMMA gång?!
Ooooh my!
All creed till dom, riktigt imponerad är jag.
Så JA hela kliniken har fått jobba hårt idag ;)

Efter jobbet cyklade jag hem, åt lite och tog
bilen till Björnövägen för ett spinningpass.
Det blev spinnpuls DISTANS, inte min grej :S
Fick ju blodsmak i munnen....?!?!?!
Det kanske är det som är meningen kom jag på ?!
Hahahahaha!
Nej, all annan spinnig är skoj men idag...nej, tror inte det.
Kommer dock säkert gå på det här passet fler gånger
i brist på annat.
Svettades dock som en glaserad gris så jag antar att det
var bra ;)
ÄCKELVARNING!!
Jag har börjat svettas ganske mycket, alltså när
jag tränar och håller igång.
Är det bra?
Vad betyder det?
Ska man svettas?
Ja, klart man ska svettas, men ni förstår va?
Jag HOPPAS att det är bra att svettas för jag svettas
som bara den och det känns bra :D

Efter träningen åkte jag till Tuna och där hängde jag
fram till sent...vad kan klockan ha varit...
Hur som jag kom in genom dörren här hemma 22.22 så
visst har jag hållt igång alltid.

Nu vill jag ha en macka eller ett äpple?
Nej en macka med te och sen ska jag lägga mig i soffan en
stund.
Jobbar kväll imorgon så lite sovmorgon blir det för min del.
Go natt på Er <3

Saknar mina Gosbjörnar massor <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0