Sommar

Hej och Glad midsommar på Er!! Fy 17 va fint väder vi har idag! Passar ju bra då det faktiskt är midsommar :)
Vad ska ni hitta idag då? Nå kul? Nå spännande? Nå häftigt?! Jag ska äta som bara den! Jag kommer nog att äta ihjäl mig idag....usch va trist :(
Men då dör jag HAPPY åtminstone :D
Ha ha ha!

Har varit på stan med min mamma och syster, vi shoppade lite. Jasse shoppde dock enbart åt sin snubbe, men iallafall så var det ju snällt av Na.
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig dock....
Mr F säger att man bör klä upp sig, men inte lika mycket som till ett bröllop. Va bra då!
Jag frågade honom vad han skulle ha.
- Inget! Jag ska ju grilla! Vill ju inte att kläderna mina börjar att lukta.
Näh det är ju sant...
Aja vi får se hur det blir.

Hmmm nu går det inte att läsa igenom mitt inlägg?! Konstigt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0