Ha ha ha!

Läste igenom förra inlägget! Helt "skittsat" ju :D Helt osammanhängade och dumt! Vi börjar om. Idag ska vi fira midsommar på Hammarby, det ska bli skoj och gott ;) Min familj kommer också dit så vi blir en hel del! Ska äta och dricka som aldrig förr!! Ntz ntz ntz!! Ha ha ha! Men det är inte förrens senare ikväll. Just nu sitter jag hemma i Tuna och kollar på Jasse som binder en krans, en midsommarkrans. Den blir nog fin då den är klar. Ska fråga om jag får den ;) Såg på ICA att dom sålde kransar, vet ni vad dom kostade? Jo dom kostade 199:- Fatta!! 199:- för en krans! Äh kyss mig det köper jag aldrig! Jasse får fixa för en guldpeng ;) Nu måste jag ta nåt att dricka, vill inte riskera solsting en dag som denna. Ha en fin helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0