Det går framåt

Gäsp gäsp gäääääääsp....
Idag hade det varit underbart att få stanna in the bed, men plikten kallar ;)
Slutar halv 5 idag och efter det har jag bokat ett spinnpulsintervallpass....ha ha ha va långt det blev.
Och efter det är väl klockan så pass mycket att det är dax att sova igen?!
Jobbar kväll imorgon så känner jag mig pigg lär jag ju stanna uppe några extra minuter ;)

Vänta nu....
Hundskrälle har lurat iväg mig på villospår medan jag skriver och nu när jag ska styra kosen hemåt igen vägrar han ;)
Ibland vill jag bara sparka honom där bak, men oftast kan jag ju inte göra annat än å skratta åt han :D

Igårkväll var jag och Mr F ute på en kvällsrunda då pratade vi lite om vad vi ska hitta på i sommar.
Han ( och jag ) vill ju verkligen komma iväg nånstans utomlands under semestern, men det är ju svårt med tanke på Guss som sagt. För min del kan jag vara hemma i Sverige under en hel sommar om det är så att han vill iväg en sväng. Meeeeeen han vill ju ha mig med ;)
Vi får se hur vi löser den biten, annars tror att jag lyckats göra honom intresserad av mitt förslag ;)

Nu ska jag vända hemåt och bre mig en macka.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0