Semlor

Mhm! Lördagen börjar lida mot sitt slut och jag funderar över vad jag har gjort idag?
Ställde iallafall klockan på 8:00 och var konstigt nog gaaaanska pigg. Åt frulle och gav Guss sitt, sedan tog Vi en promenad. Efter det mötte jag upp Jasse på gymmet och Vi körde vårat standardprogram ;)
Sedan övningskörde Jasse ner till stan och Vi sprang upp och köpte stans godaste plocksallad på Vivaldi. Hem igen och somnade sedan 1 timme på soffan, otroligt skönt. Kommer bli underbart att bli pensionär tror jag när den dagen kommer ;)
Hur som helst så åkte jag till Tuna efter tuppluren och åt mat. Hade köpt med mig semlor så det fick stå för efterrätten, hur gott som helst. Har Ni käkat några semlor än?
Nu är jag hemma igen och ser på tv under min varma "björnfilt" :)
Ska snart hacka lite granatäpple och se på filmen Nima brände ner åt mig, den verkar bra. Hmmm....va hette den nu igen? Ha ha ha!

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0