Nattis

Nu ligger jag här i denna underbart sköna säng....aaaah, I love this <3
Ska försöka å njuta nu några timmar under täcket för snart ska jag upp igen.

Var ute med hunden för en stund sen, precis innan vi skulle in släpper jag Guss så han får springa iväg och kissa en sista gång.
Men istället för att kissa finner han en katt bakom en buske och jagar den sedan åt Tjottahejti. Jag skriker som en blådåre, men han lubbar iväg, ser honom inte längre.
Efter några sekunder hör jag hur en bil tvärnitar på den hala marken, jag springer mot ljudet.
Dumma hund! Han höll på att bli påkörd på grund av den där katten! Ibland gör han mig galen....
När man talar om Trollen, nu kommer han här och vill lägga sig bredvid mig....då kan man ju inte annat än att smälta för hans söta ansikte :)
Min Gosbjörn!

Imorgon är det torsdag, sen är det fredag och SEN är det helg! TJOOHOO! Jag kan mina veckodagar som ni ser ;)

Måste visa Er det här. Jag och Hanna var ju ute och gick här om dagen då såg vi detta.
Ser ni på bilden? Ser ni vad som är konstigt? Attans! Ni kan ju inte kommentera :(
Jag får berätta :)
Ser ni den där ankan som är brun? Är det en hona eller en hane? Personligen tror jag att det är en hane, men visst ser den konstig ut? Han ser inte alls ut som dom andra hanarna.
Jag brukar jämt kika efter honom nu när vi är ute och går där omkring.
He he he! Nu ska jag tillåta mig själv att däcka, go natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0