Ledig

Aaaah! Tisdag och jag är ledig :D
Vet ni hur det känns? Fantastisk! Jag vaknade vid 8 och gav jycken mat, sedan blev det en promenad till 9 och nu har jag ätit frukost.
Har även bokat ett spinningpass vid lunch och ett vid 18....JA jag måste ta 2 pass idag.
Fuskade ju förra veckan :S
Men denna vecka ska jag allt skärpa till mig ;)

Idag dunkar det inte lika mycket i fingret mitt, det gör dock lite ont att ha på sig vanten på den handen.
Och vantar behöver vi verkligen nu, det är ju hur kallt som helst för ute....och här inne med dessutom :S
Har vridit upp värmen till MAX nu på elementen, får se om nåt händer?!

Va ska ni göra idag då? Jobba? Plugga? Ligga hemma och bara ta det lugnt? Jag ska som sagt träna och sen blir det nog en tripp till Tuna :)

Vi kan väl höras lite later?
Okey!

Jo, igår kväll somnade jag vid 10 framför tv:n. Tänkte kolla på nyheterna och sen ta sista promenaden med hunden, men somnade.
Vaknade vid 1 inatt så DÅ var det bara att klä sig igen och gå ut....kallt vare....

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0