Kväller

Torsdagkväll och jag ligger i soffan och kollar på tv med en påse chips, det är filmen "Cast away".
Var riktigt längesen jag såg den och allt jag mins är att den var mycket bra.
Vad gör ni då? Ligger ni också i soffan och tar det lugnt? Hoppas :)

Jaha, då var jag ledig imorgon. Men sen jobbar jag helgen igen. Skulle egentligen vara ledig i 3 dar, men jag bytte pass med en tjej på jobbet. Blir då ledig nästa helg istället :)
På tal om jobbet så har jag haft en riktigt bra dag idag. Höll på från tidig morgon till sen eftermiddag, dagen sa bara swich och så var klockan 17:00! Sånna dagar gillar jag!!
Fick även ett paket av en annan tjej på jobbet idag eller hon säger att det är från Tomten, men jag tror Na inte ;)
Kommer ni ihåg att jag sa att jag vann på Julpuben, men att jag gått hem tidigare så jag fick aldrig min vinst. Hur som helst tog den här tjejen emot min vinst och tog sedan med sig det hem. Väl hemma hos dom öppnade hennes man paket som bestod av en ask choklad och åt upp den :D
Inte för att det gjorde mig nåt, men hon ville gottgöra mig. Söta Sara! Jag säger ju att jag har hur goa arbetskamrater som helst!

Mr F håller på att laga kvällsfika, blir mackor och te. Han har även kokat ägg, men det har jag redan ätit 2 av idag så för min del är det bra.

Nu blire mys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0