Fredag

Jag har haft fredagsmyyyyys här hemma med Guss :)
Ha ha ha! Vi har sovit, ja han sover än men jag är vaken.
Har även klämt i mig en semla och har dessutom en kvar i kylen ;)
Kan rekommendera ICA ettans semlor som dom bakar själva varje tisdag och fredag, mums säger det bara!

Va mer? Jo jag var på ett spinnpulspass igår.....
Om jag någonsin har sagt till Er att ett pass har varit jobbigt tidigare så tar jag tillbaka det nu :S
Det HÄR var tusan i mig det jobbigaste jag någonsin har gjort! Fy tusingen va jag svettades! För Er som inte vet vad ett pulspass är så ska jag förklara. Man cyklar som vanligt på en spinningcykel fast man bär pulsklocka som man fästet kring magen, under bysten liksom. Denna klocka mäter din puls och resultatet ser du på en stor tavla på väggen, där kan du även se alla andras pulser fast du vet inte vem som är vem bland alla nummer.
Sen finns det olika zoner, vit, blå, grön, gul och röd. Under hela passet förklarar ledaren i vilken zon vi ska befinna oss i och vilken pulsprocent vi ska ha. Kanske låter det hel knasigt, men det var bland det roligaste jag gjort :)
Idag blev det tyvärr ingen träning....

Oj! Nu måste jag gå med Guss. Vi får höras sen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0