En sak bara

Nu kommer det här inlägget kanske låta väldigt evil, men helt ärligt....jag pallar inte med alla dessa människor som gråter i tv!!
Ha ha ha!! Jag säger ju det, jag är OOOOND ;)
Men exempelvis Big brother, orka gråta blod för att Du åker ut?! Eller när människor röstar ut varann i olika såpor och sedan tjurar dem sönder sig när den personen blir tvungen att lämna programmet! Men hallå?! Blääääää! Kollade nyss på Masterchef Sverige och då ska alla gråta hela tiden, men jösses komigen.
HA HA HA!
Men!! Amerikanarna dom tar priset, så visst kan svensken få gråta några tårar till innan dess att det är helt kört ;)

Forgive me for being ärlig?!

Måste dock tillägga att det finns program på tv där man "FÅR" gråta. Exempelvis program där folk lyckas med sina drömmar, Extrem home make over och Biggest loser DÄR får dom och vi gråta ;)
Men Robinsson....nja....

Ha ha ha! Nu lägger jag ner.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja va fasen e de för mesar ;) haha

2012-01-13 @ 00:14:10
Postat av: Natta

Ha ha ha! Ja det är ju tur att en annan är så tuff och matcho ;)

2012-01-13 @ 08:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0