Blä

Alltså jag döööööör! Fy tusan va trött jag är :(
Höll 17 i mig på att somna under promenaden med hunden....då är det verkligen illa alltså :S
Jag skulle VERKLIGEN vilja lägga mig på soffan och sova en stund, mina ögon känns som russin och mina ben som sandsäckar så det skulle ju inte bli svårt men, ja så har vi det där ordet men.
Men jag hade ju tänkt att gå och träna, känns inte lockande alls måste jag säga.
Men ( igen ) OM jag går och tränar NU då finns det ta mig tusan INGENTING som någonsin kan stoppa mig från att ta mig till gymmet i framtiden!
OM jag piper iväg till gymmet NU då blir jag tusan i mig helt chockad över mig själv och mina handlingar!!

Blääääää....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0