Äh!

Äh! Det funkar ju inte! Har iallafall skrivit ett mail till blogg.se och förhoppningsvis fixar dom mitt lilla problem snarast :)

Är precis inkommen från en promenad med hunden och ett samtal med mitt fan i Dalarna ;)
Herrejösses va halt det är ute!
Imorse fick jag feeeetaste sladden med bilen :S
Blev lite rädd, men som tur var så var jag själv på hela vägbanan så jag kunde ratta bäst jag ville och tillslut fick jag koll på bilen.
Ha ha ha! Måste berätta om gårdagen när vi ändå är inne på området "halka".
Var ju hemma i Tuna igår och när vi ska åka hem igen vill Jessica ha skjuss hem och Jasse vill med mig in till stan.
Jag kliver ner från trappan och "swich" säger det bara så ligger jag där helt platt på backen. Tänk Er som i en tecknadfilm, benen försvann bara och nästa sak jag minns är att jag ligger där på rygg.
- Öööööööh.....låter jag halvt döende från marken.
- Hon slog ihjäl sig! Hon slog ihjäl sig! ropar mamma och fortsätter röka sin cigg.
- IIIIIIH! skriker Jessica, men fortsätter betrakta mig från håll.
Bäst av allt var ändå när Jasse kommer ut springande på trappan och suckar;
- Faaaaan att jag missade och inte hade kamaran med mig heller!!
Ha ha ha! Bästa familjen ;)
Måste dock berätta att jag INTE gjorde mig illa....om nån undrar ;)
Trodde att jag skulle bryta mig sönder och samman, men min dunjacka tog hela smällen och för min del kändes det bara som att landa på moln :)
Vet ju inte hur det känns att landa på moln till 100%, men jag kan tänka mig att det är så det känns.

Tack vare vädret har det även varit full rulle på jobbet.
Är fortfarande helt fascinerad över att man vågar cykla trots denna halka :S
Läskigt!

Idag var jag hemma vid en halv 6, la mig på soffan och kollade på tv.
Råkade somna och vaknade vid kvart över 8.....inte bra...men mycket skönt.
Ska äta en macka nu och sen go natt.

Syns imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0