Tusingen

Fy tusingen va mycket jag har hunnit med redan :)
Å andra sidan är ju inte det så bra för min mage, men mitt ego tycker att det är nice ;)
Är ute med hunden en sista gång innan jobbet, börjar 12 och slutar seeeent ikväll.
Idag är det bättre i magen, den känns just nu bara uppblåst och hård. Det är ju inte heller så kul, men det är 100 gånger bättre än smärtorna jag hade igår.

Fint väder även idag, kul :)
Lite kallare än igår, men det funkar så länge solen skiner.

Åååååh! Kan inte hunden bara göra nummer 2 nu så vi kan gå in?!?!

På tal om hunden, visst ser det ut som om han har boxningshandskar på sig ;)
Väldigt sött, men ack så jobbigt....

Nu måste jag bege mig mot jobbet fast han inte gjort ifrån sig den här hunden.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0