Roligt :)

Skööööönt! Sitter i soffan, duschad och fräsch är vad jag är ;)
Var som sagt iväg och tränade nu på kvällen, skrattade åt alla movsen igen. Kul att jag låg bredvid spinninginstruktören och gick igenom både gräshoppan, kamelen och den där förbaskade kissekatten! Men värst av allt....det glada barnet :S
Jag dööööööör!! Pratade med mig själv medan jag stod på huvudet samtidigt som jag skulle andas in med näsan och ut genom munnen och känna att jag var i nuet....lätt eller inte...
- Känner ni hur det känns att vara en gräshoppa? undrade yogakvinnan.
Jooooo tack, har trasslat in mig totalt och jag kan tänka mig att det är så här en gräshoppa känner sig.
På't igen nästa söndag bara :D

Var iväg till ICA en omgång till, köpte sköljmedel och tvättmedel. Så jag började tvätta, blev en 4 maskiner innan jag var nöjd :)
Mmmm, nu luktar det gott här hemma!

IIIIIIH! Nu sover halva jag igen :(
Fy 17 va det är obehagligt!!
Ska be om lite massage kanske ;)
Eller NEJ! Kommer bli ganska skumt och pbekvämt eftersom jag inte känner ett smak, hoppar det.
Kanske ska jag stretcha lite till?

Nu blir det film och stretching :D


Kommentarer
Postat av: P-L

Yes det är den som används flitigt här hemma.. ;) Bara den å ingen annan.. :D

2012-02-26 @ 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0