Okey

Okey!
Nu har jag "tjurar" färdigt....för den här gången ;)
Nä men ärligt talat, ibland måste man bara stanna upp en stund och reflektera över det som händer omkring en. Oftast blir det så att man bara "maler på" och finner sig i det som ÄR när man egentligen borde lugna ner sig en kort stund och istället se vad man kan FÅ.
Och nu är det så HÄR, men bara för en kort stund. Det måste få vara lite "bad" ibland för att sedan bli så mycket bättre och det köper jag.

Så vad händer där ute gott folk? Har ni haft det bra? Hoppas!
Själv har jag jobbat;
Torsdag
Fredag
Lördag
Söndag
Måndag
Bizzy som 17 ;)
Idag slutade jag dock 3, det var underbart.
Tog då en promenad med min söta Hanna, även det var underbart.
Nu sitter jag och kollar på tv, har precis kommit in efter en sväng till affären med hunden.
Ikväll blir det köttfärs för han del och det tycker han är mums!

Nu är mina ägg klara! Och nu börjar 2 1/2 man och det måste jag se!!

Jag kommer att återkomma lite senare ikväll, halva inlägget försvann så vi får ta resten sen :)

Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0